Toimitusehdot

Yleistä toimituksesta

Tarjoamme ilmaisen toimituksen yli 50€ tilauksiin automaattisesti.

Toimitamme tilauksen tyypillisesti seuraavana arkipäivänä. Lupaamamme toimitusaika on 1- 2 päivää. Toisinaan paketin kuljetustoimet lisäävät toimitukseen päivän tai pari.

Suosittelemme rekisteröitymistä nomaiworld.fi -verkkokaupan asiakkaaksi, jotta voimme varmistaa sujuvan asiakaspalvelun kaikissa tilanteissa. 

Toimitusaikojen- ja tavan poikkeukset:

Valtakunnallisesti ruuhka-aikana, kuten esimerkiksi Black Weekillä toimitusajat ovat mahdollisesti pidempiä. Huomioithan ystävällisesti, että teemme täällä ja kuljetusliikkeissä parhaamme toimiaksemme mahdollisimman ketterästi.

Muita huomioita: Varaamme oikeuden muuttaa valittua toimitustapaa erikoistapauksessa, esimerkiksi jos tilattujen tuotteiden koko, yhteispaino tai määrä antaa vaihdolle perusteen. Muutoksesta ei aiheudu lisäkuluja asiakkaalle, vaan kuuluu palvelulupaukseemme toimittaa paketti mutkattomasti ja mainiossa kunnossa tilaajalle.

- Mikäli jokin tilauksen tuotteista on loppunut varastostamme tai siinä on jokin muu saatavuusongelma, olemme sinuun yhteydessä ensisijaisesti sähköpostitse.

Pakettilähetysten seurantatunnus toimitetaan lähetysvahvistuksen yhteydessä sähköpostilla, kirjelähetysten osalta seurantatunnusta ei ole käytettävissä.

Nomaiworld.fi ei vastaa meistä riippumattomista syistä postin kulussa aiheutuneista viivästyksistä, muutoksista, häiriöistä tai virheistä.

Suosittelemme rekisteröitymistä Nomaiworldfi -verkkokaupan asiakkaaksi, jotta voimme varmistaa sujuvan asiakaspalvelun kaikissa tilanteissa. Tule kanta-asiakkaaksi tästä.

 

Toimituskulut

Toimituskulut ovat 4,90€-5,50€ (sis.alv 24%). Yli 50 euron tilauksiin toimitukset ovat ilmaisia.

Kotiinkuljetus on 9,90€.

Toimitus Matkahuollon toimipisteeseen tai pakettiautomaattiin: 4,90 €

Matkahuolto_Kesko_Rkioski_automaatti.jpg (270×221)
Nouto Matkahuollon pakettiautomaatista: Toimitus valitsemaasi Matkahuollon pakettiautomaattiin pääsääntöisesti 1-2 työpäivän aikana, isoimmissa kaupungeissa myös lauantaisin. Saat ilmoituksen heti, kun pakettisi on noudettavissa.

Nouto Matkahuollon palvelupisteestä: Toimitus valitsemaasi
Matkahuollon noutopisteeseen, kuten pakettiautomaattiin, Matkahuoltoon, K-Marketiin tai R-kioskiin pääsääntöisesti 1-2 työpäivän aikana, isoimmissa kaupungeissa myös lauantaisin. Saat ilmoituksen heti, kun pakettisi on noudettavissa.

Voit tarkista lähimmän Matkahuollon palvelupisteen täältä: https://www.matkahuolto.fi/palvelupisteet

Nouto postin pakettiautomaatista: 5,50 €

Tilauksesi toimitetaan pakettina valitsemaasi Postin pakettiautomaattiin. Saat tekstiviestillä puhelimeesi lähetyksen saapumisilmoituksen sekä PIN-koodin jolla saat paketin noudettua automaatista – muista antaa puhelinnumerosi tilausta tehdessäsi. Paketti saapuu automaattiin tavallisesti 1 – 3 arkipäivän kuluttua lähettämisestä. Jos automaatti on täynnä tai siinä on vika, paketti ohjautuu lähipostiiisi.

Nouto postista: 5,50 €

Postipaketti toimitetaan lähipostiisi, josta se useimmilla paikkakunnilla on noudettavissa lähetyspäivää seuraavana arkipäivänä kello 16 jälkeen, joillakin paikkakunnilla Postin toimitusehdoista johtuen vasta toisena arkipäivänä. Saat sähköpostilla ilmoituksen siitä että tilauksesi on lähetetty postipakettina ja samalla postipaketin seurantakoodin. Lisäksi saat tekstiviestin kun paketti on noudettavissa lähipostistasi. Ota henkilötodistus mukaan postiin pakettia noutaessasi.

Matkahuollon kotiinkuljetus: 9,90 €


Matkahuollon toimitus ovelle sovittuna ajankohtana: Toimitus ovellesi sovittuna ajankohtana, myös iltaisin ja lauantaisin. Saat ilmoituksen saapuvasta paketista tekstiviestillä toimitusajan sopimiseksi. Vastaanottajan luvalla toimitus voidaan jättää myös ilman vastaanottajan kuittausta kotiovelle.

Postin kotiinkuljetus: 9,90 €

Kotiinkuljetus valittuna ajankohtana
Voit valita itsellesi sopivan toimitusajan linkin kautta jaettavasta kalenterista. Voit seurata lähetyksen matkaa OmaPosti-sovelluksella. Toimitus hiilineutraalina Posti Green -lähetyksenä.


Toimituskulut ja toimitustavat näet kassalla kun valitset toimitusosoitteen ja maan.


Asiakaspalautukset

Sinulla on 30 päivän vaihto- ja palautusoikeus ostamillesi tuotteille. Palautettavan tai vaihdettavan tuotteen tulee olla täysin avaamaton ja myyntikelpoinen.

Palautuksen vaiheet:
Vaihe 1: Ilmoita meille palauttamisesta sähköpostilla ennen kuin lähetät palautuspaketin.

Vaihe 2: Kirjoita mukaan palautuspakettiin nimesi ja tilausnumero sekä syy miksi palautat tuotteet.

Vaihe 3: Pakkaa palauttamasi tuotteet suojattuna pakettiin. Voit käyttää samaa pakettia tai vastaavaa. Sulje paketti hyvin.


Palauttaminen on sinulle ilmaista, kun
a) ilmoitat meille palauttamisesta sähköpostilla ennen kuin lähetät palautuspaketin

b) toimit palautettavien tuotteiden kanssa asianmukaisesti. (Ohjeet tässä tekstissä).

Huom! Pelkkä tilauksen noutamatta jättäminen ilman ilmoitusta ei ole sama kuin palautus tai peruutus, ja tällöin perimme tilauksen toimituskuluja vastaavan summan ennen maksun palautusta.

Palauttaminen on asianmukaista ja maksutonta, kun nämä kaikki asiat täyttyvät:

  1. teet palautusilmoituksen 30 päivän kuluessa. Ilmoita palautuksesta 30 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta sähköpostilla osoitteeseen info@nomaiworld.fi. Kirjoita viestiin tilausnumerosi, sekä syy palauttamiseen ja mitä tuotteita palautat. Löydät tilausnumeron sähköpostilla toimitetusta tilausvahvistuksesta.
  2. palautat vain avaamattomia, kokeilemattomia ja ehjiä tuotteita. Maksuton palautusoikeus koskee vain myyntikelpoisia, ehjänä perille saapuneita palautettavia tuotteita. Hygieniasyistä moni kosmetiikkatuote, lisäravinteet ja etenkin intiimikäyttöön tarkoitetut tuotteet, kuten esimerkiksi kuukupit ja vibraattorit eivät ole palautuskelpoisia enää sen jälkeen, kun tuote on avattu pakkauksesta. Avattu tuote on ostopäätös. Palautusoikeus raukeaa myös tilanteessa, jos avaamaton pakkaus on käytetty, kolhittu, rutistettu tai sitä on muutoin kaltoin kohdeltu tavalla, joka selkeästi alentaa tuotteen jälleenmyyntiarvoa. Tämä asia kannattaa ottaa huomioon palautuspakettia pakatessa. Tämä koskee myös tuotteiden päällysteitä ja pakkauksia. Pakkausmateriaali, esim. kuplamuovi tai pakkauspaperi ei ole edellä mainittu pakkaus tai päällyste. Mikäli palautat avatun, kokeillun tai käytetyn tuotteen emme hyvitä siitä maksettua hintaa. Pakkaa palautettava tuote hyvin, mikäli se rikkoutuu palautuskuljetuksessa huonon paketoinnin vuoksi emme hyvitä siitä maksamaasi hintaa.
  3. huomioit, että tilauksen noutamatta jättäminen ei ole palautus. Asiakkaan noutamatta jättämä lähetys, josta ei ole lähetetty palautusilmoitusta ei ole palautus. Vähennämme noutamattoman lähetyksen palautumisesta aiheutuvat kulut tilauksen summasta eli käytännössä toimituskuluja vastaavan summan.
  4. olet tarkkana. Virheelliset osoitetiedot tai väärä puhelinnumero. Asiakkaan tilauksensa yhteydessä antamien virheellisten osoitetietojen tai virheellisen puhelinnumeron vuoksi palautuneet lähetykset eivät oikeuta maksuttomaan palauttamiseen. Tarkasta huolellisesti tilauksen yhteydessä antamasi tiedot, jotta tilaus saapuu perille; osoitetiedot ja etenkin pakettiautomaattilähetyksien osalta antamasi puhelinnumero.
  5. ymmärrät muutoksia toimituspaikassa. Toivomme ymmärrystä tilanteessa, jossa kuljetus saattaa toimittaa tilaamasi paketin eri noutopaikkaan kuin mistä se olisi sinulle kaikkein mieluisinta hakea. Mikäli näin käy, yritä ratkoa kuinka voisit hakea paketin. Ymmärrämme, että tämä saattaa mutkistaa arkea, mutta joskus kuljetusliikkeiden on pakko jättää paketit paikkaan, jossa on eniten tilaa. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme info@nomaiworld.fi, jos et pääse noutamaan pakettia (ilmoittamattomasta noutamattomasta paketista veloitetaan toimituskulua vastaava summa, ks. kohta 3). Löydämme yhdessä ratkaisun asiaan aivan varmasti! :)

Käytä palautustunnusta
Muista ilmoittaa palauttamisesta asianmukaisesti ennen palauttamista.

Palauttaminen postista

Voit palauttaa lähetyksen postin palvelupisteen kautta riippumatta tavasta, jolla sen sait. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 635596.

Vie lähetys postiin ja kerro, että kyseessä on Nomai World -verkkokaupan (Miraz Trading Oy) asiakaspalautus.

Palauttaminen matkahuollosta

Voit palauttaa lähetyksen postin palvelupisteen kautta riippumatta tavasta, jolla sen sait. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 9515595.

Vie lähetys postiin ja kerro, että kyseessä on Nomai World -verkkokaupan (Miraz Trading Oy) asiakaspalautus.

Muista ilmoittaa palauttamisesta asianmukaisesti ennen palauttamista.

Pyrimme käsittelemään palautukset reaaliajassa, noin viikon sisällä palautuksesta.

Kiitos, kun huomioit nämä asiat palauttamisessa:
Palauttaminen on sallittua ja toisinaan se on pätevin tapa toimia. Turha pakettiliikenne on kuitenkin ympäristön kannalta kuormittavaa.

  1. Jos olet epävarma tuotevalinnassa, voit aina olla yhteydessä asiakaspalveluun info@nomaiworld.fi. Ennakoi ennen ostamista.
  2. Jos tuote ei sovikaan juuri sinulle tai sen ostaminen kaduttaa, pohdi voisiko tuote sopia jollekin henkilölle lähipiirissä. Esimerkiksi se ettei vai pidä tuotteen tuoksusta, on subjektiivinen kokemus, ei oikea syy palauttaa tuotetta.
  3. Me autamme tuotteen käytettävyyden kanssa, jos jostain syystä tuntuu, ettei tuote toimi toivotulla tavalla, Huomaathan, että jos tuote itsessään on täysin kunnossa ja valmistajan laatukriteerit täyttävä, ei tuote ole palautus- eikä hyvityskelpoinen.
  4. TÄRKEÄÄ! Olethan ystävällinen ja pakkaat palauttamasi tuotteen hyvin, siten että se ei vioitu tai rutistu tai muuten mene rikki. Viallisena meille saapunut paketti ei ole enää jälleenmyyntikelpoinen. Palautettavan tai vaihdettavan tuotteen tulee olla avaamaton ja myyntikelpoinen.

Reklamointi

Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme viallisen tuotteen kohdalla, tai jos tuote ei toimi toivotulla tavalla. Toimimme jälleenmyyjinä ja tahtotilamme on, että kaikki myymämme tuotteet ovat priimaa. Reklamaatio on yhteistyötä ja edistää valikoiman laatua sekä auttaa muita tilaajia ja kehittää valikoimaa. Älä siis jää suu mutrussa kärvistelemään, vaan ole rohkeasti yhteydessä.

Jos vastaanottamasi tuote on rikkoutunut tai muuten viallinen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Älä lähetä viallista tuotetta asiakaspalautuksena ennen kuin olet saanut asiakaspalvelulta toimintaohjeet. Tuotteita koskevat reklamaatiot pitää tehdä 14 päivän kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta.

Olemme sinun puolellasi. Asiat ratkeavat aina keskustelemalla ja ottamalla selvää ongelmasta.

Vinkkejä reklamaation tekemiseen:

  1. Kerro asiallisesti mikä tuotteessa on vikana ja milloin olet hankkinut tuotteen
  2. Liitä mukaan kuva tuotteesta (merkinnät ja koostumus tärkeitä)
  3. Varaudu, että epäselvissä tilanteissa kontaktoimme suoraan valmistajaa tai maahantuojaa
  4. Huomioi, että ostamasi tuote on käyttötavaraa. Esimerkiksi meikkisiveltimet kuluvat käytössä ja vaativat huolenpitoa pysyäkseen pitkäikäisinä. Kosmetiikkaa ei kannata säilyttää kylpyhuoneessa kosteuden ja lämmön vuoksi. Arvosta ostamaasi tuotetta tai välinettä säilyttämällä ja huoltamalla sitä oikein.

Tilauksen peruminen
Tilauksen voi perua, mikäli tilaustasi ei ole ennen perumisilmoitusta ehditty käsitellä ja lähettää asiakkaalle. Ilmoita tilauksen peruuttamisesta viipymättä joko lähettämällä sähköpostiviesti asiasta osoitteeseen info@nomaiworld.fi


Lisätietoa saat meiltä Nomai World -verkkokaupan asiakaspalvelusta:

info@nomaiworld.fi